måndag 21 maj 2018

Så roligt!! 
Här kommer det bästa från Anne i Mantorp ....

"Hej!

Så länge sedan jag tyckte det fanns något bästa här i Mantorp. Inte för att det har varit dåligt på något vis, utan mer för att det bara har rullat på så stilla med vanligheter. Vanligheterna är i och för sig väldans trevliga, t.ex. filmkvällarna med eftersnack på biblioteket och alla konserter och marscher med ungdomsmusikkåren. 
 
Men nu är det andra tider....

Igår var det premiär på något av det bästa jag vet, BADA! Länge simmade jag omkring i säkert 20-gradigt vatten och bara njöt.
Nu väntar jag otåligt på att få hoppa i en sjö eller å igen.

Må så gott ni alla i det Gula huset.
Anne i Mantorp".
 
//Elisabet skriver: såååå glad jag blev Anne! Jag har funderat lite över hur du har det, men har inte velat ringa, i rädsla att du ska känna dig tvingad att pressa fram nån glädje att skriva om! Tack som hörde av dig!

Inga kommentarer: