söndag 25 juni 2017

sista kvällen ....


Och det blev en skön sista-rehab-dag.
Trivsamt besök från Skåne .., intressanta program som jag lyssnat till och ett annat som jag tittat på hos SVT; om en 67-årig man som fick för sig att han skulle ro från den norska västkusten och rakt ut mot Shetland! Nu gick det inte riktigt som han hade tänkt sig, han blev bogserad halvvägs framme, men bara  t a n k e n .., ja, det var imponerande!

Ringde jobbet tidigare idag och pratade med Brooks och frågade om allt var sig likt .., ja, inga nya rutiner? Det visade sig då att jag ska arbeta tillsammans med Malin - precis som alltid på måndagar och tisdagar - och ååå, så glad jag blev; då är det lugnt. Inte "lugnt" så att vi inte har nåt att göra, men lugnt därför att vi våra givna roller. Allt bara flyter på.

Och det blåser och blåser och blåser och ömsom är det solsken och i nästa sekund kommer regnet!
Rena aprilvädret!

Tack alla som tagit sig tid att svara på den där kommentarfrågan; det var vänligt av er!





3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du...inte måste du ha ett WordPress-konto för att kunna kommentera hos mig?
Det ska inte behövas, jag har ställt in att alla ska kunna kommentera oavsett.

/Ulrika

Bert Bodin sa...

Varför står det pökmeh på pikétröjan?

Elisabet. sa...

Ulrika, det var inte hos dig, utan hos någon annan som hade wordpress som jag fick fixa ett wp-konto för att kunna kommentera! Jag trodde kanske att det gällde att alla.

Bert: för att jag fotade den i spegeln ,-), men det visste du förstås.