fredag 3 februari 2017

Mellansystern om det här med att flytta ...

Hon som kan "bo var som helst", tycks i alla fall trivas väldigt gott i fjällvärlden. Bilden är hennes.

Elisabet säger: när jag läste Barbros (mellansysterns) kommentar angående det här med flytten, upptäckte jag att hon skrivit en hel del, men glömt det här med om hon kunde tänka sig ...?
Så jag ringde upp henne bums och då säger hon så här:

"Ja, men hej, är det du!! Jodå, jag kan flytta precis var som helst, bara jag får ta med mig vävstolen och gubben! Varje plats har sin tjusning!"

Och hennes kommentar under Eva i Tyresös inlägg, är som följer:

"Och här är motsatsen till Eva i Tyresö. Fick första dottern som ogift 17-åring. Gift med en annan som jag fick tre barn med, två hemmagjorda och en import. Skild från barnens pappa och gift igen med mannen som jag delat liv med i 22 år och hoppas på fler år med honom. Och jag ska erkänna att jag nog är av ett konstigt släkte då jag och mina tre syskon är skilda allihop. Och mina barn följer oss i samma ombytliga spår. Men hur som helst så tycker jag att livet är ganska underbart då jag har en bra man och fyra härliga barn."

Kram från kusinen

Inga kommentarer: