onsdag 14 september 2016

Dagens fönster ....


"Hej!
 
Igår när jag gick förbi tatueraren på väg hem tänkte jag på att det här är ett fönster som du inte ser på dina promenader eller har i din närhet eller kanske inte ens i din samling.
Bring it on Tattoo ligger upp i backen mot kyrkan till nära mig. Tatueraren, ägaren,  är engelsman och har studion tillsammans med sin svenska flickvän.
 
Han har haft salongen ganska länge och för något år sedan var det riktig dramatik upp i kyrkbacken må du tro.
En man hittades död och stort polisuppbåd var strax på plats. Sedan blev det väldigt tyst om det och kanske var det så att det inte låg något brott bakom utan att han bara inte ville leva längre.
Sorgligt!
 
Det var här jag fick gjort min hajtatuering. Du vet den där som symboliserar både mig och mina pojkar!
Kram till dig!"
 
Så skriver Ann i Göteborg, ni vet, hon den STORARTADE
Tack snälla! säger jag.

Inga kommentarer: