torsdag 5 maj 2016

Dagens fönster ...


Nu vet jag att några vänner av ordning nog får huvudvärk, men ni får försöka uthärda.
Ni kan väl titta med bara en ögat ...

Ja, jag testar olika gardinvarianter och den där testen har varat i säkert ett par månader och helst vill jag ha linnegardinen, den till vänster, men tyget var rejält dyrt - då, när det begav sig - så att köpa nya längder (vad som hänt med dom övriga vet jag inte ...) får anstå tills efter semestern.

Innan husvaktargänget kommer (när vi åker till England) måste jag i alla fall ha likadana ,-)


3 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

Erikshjälpen o Amnesty har mycket billiga gardiner---och fina!!! Titta!

Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: ja, så kanske det blir!

Ruta Ett sa...

Hahaha, inte får jag huvudvärk av olika gardiner! Men ofta av "vän av ordning"!