onsdag 24 februari 2016

Dagens fönster .., eller nåt.


Hej!

Antagligen måste du ljusa upp den här bilden. Huset är inte riktigt så mörkgrått. Kanske är det inte fönster tänker jag nu när jag tittar närmare. Men jag tycker det ser så roligt ut att de tittar snett upp åt vänster och har en apparat på näsans plats.
"Undrar jag om snön där uppe far ner snart eller ..."

Allt gott!
Cecilia N

// Jo, jag ljusade upp den och då blev det så här, men jag håller med dig .., det ser verkligen ut som ett ansikte och en något undrande blick.

4 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Ja hus kan uttrycka både det ena och det andra! Kolla ett hus-ansikte som jag fångat!
http://klimakteriehaxan.blogspot.se/2015/01/veckans-fonster-ar-overgivet.html

Bert Bodin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bert Bodin sa...

Och en mobil håller hen mot vänsterörat. En sån där gammal. Med antenn.

Elisabet. sa...

Klimakteriehäxan: jag är så fascinerad över hur otroligt många vi är som dras till fönster; jag ser dem på Instagram också! Och din bild var underbar!

Bert: precis!