torsdag 10 december 2015

Det är helt klart en fördel ...

Den riktiga bilden togs av Anna i Sheffield. Den här är från min dator.

... om man har en stor bildskärm, ja, när man går på marknad i England och blir guidad av Anna i Sheffield. Vilka känslor hennes bilder framkallar! Själv åker jag kana några år bakåt i tiden, till julmarknaden i Hyde Park, tillsammans med äldsta dottern, hennes väninna och väninnans mamma.

Bilden här ovanför tog jag från min skärm och är alltså  e n   av många från marknaden i Chatsworth och jag rekommenderar verkligen ett besök där! Via Anna, alltså.

Annat läsvärt, som handlar om konsumtion, hittar man här, hos Ingela från Malå. 

Och i Jämtland sitter Eva och funderar över det här med julklappar.

1 kommentar:

Steel City Anna sa...

Kul att du gillade inlagget om marknaden! :)