onsdag 23 september 2015

Det bästa för Marianne/Bloggblad ...

Och vilka härliga småtöser längst fram!

Det bästa i veckan som gick var naturligtvis Italienresan – den slår det mesta jag gjort de senaste åren. En höjdpunkt var gondolturen, en ännu större var när vi hade konsert, först sjöng flickkören, sen vi och som avslutning sjöng vi tillsammans. 


Du ser nog hur salig jag ser ut. Musik och sång kan verkligen förena! 


Nu sticker jag ju iväg på ett nytt reseäventyr som kan bli riktigt spännande, men jag känner inte de andra som ska med så väl som jag känner kören, så riktigt så galet uppsluppet blir det nog inte.  

// Elisabet skriver: här finns fler bilder från resan till Italien! Marianne hade lagt ut en av sångerna på Facebook - det var så vackert så jag lyssnade om och om  igen innan jag åkte till jobbet igår -!

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Vad gullig du är som gör reklam! Du kanske inte har hört den förut? Den låg länge på MySpace med Peter Johanssons insjungning, men jag verkar ha trillat ur den musiksajten.

Elisabet. sa...

Bloggblad: nu lade jag in videon också! Det är så vackert så man dånar!