måndag 28 september 2015

Dagens fönster ...


Jodå, det skulle inte bli några problem att på lördagmorgonen ta bilen och köra ner till Väsby centrum och sedan hem igen. Emma förklarade. Höger-vänster-rakt fram-höger-och-vänster. Nåt sånt.

Till Centrum tog jag mig - visserligen via en omväg - och jag kom fram och parkerade, letade fram p-skivan och tog sikte på diverse butiker. Kände mig nöjd och belåten.
Och jag tänkte att det skulle bli en enkel match att komma hem igen.
Så blev det inte.

Det var inte långt ifrån att jag hamnat på Arlanda flygplats.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som jag det där...
/babsan

Bert Bodin sa...

Tjejer och lokalsinne - Det är nå't som inte stämmer där.

Fast det törs jag nästan inte skriva.

;-)

Elisabet. sa...

Babsan: :) Jag ler stort!

Bert: inte alls otroligt .., jag känner många som är som jag.