onsdag 19 augusti 2015

Det bästa för Eva på Frösön ...

Hej Elisabet!

Nu var jag in på din blogg och såg att det är "detbästatider" igen. Härligt. Svårt att välja ut efter en sommar men några riktiga guldkorn har jag.

 
Resan till Prag blev lika bra som jag önskade innan. En stad jag blev förälskad i och fick mycket inspiration av. Och födelsedagen blev fantastisk, med champagnepicknick på dagen och en underbar middag på kvällen.



Vädret har det varit lite si och så med denna sommar. Men nu, när skolorna börjar och alla har börjat arbeta igen (utom min man som är sjukskriven för ryggskott), nu har sommaren kommit. Har tillbringar några fina kvällar nere vid sjön, för övrigt så lever vi ett stilla liv ute vid skogsbrynet.



I över en vecka var vi hundvakt till Otis "hundfamilj" och det var roligt. Trångt i stugan när alla fyra var inomhus.

Svårt att sammanfatta allt men detta var några av guldkornen.

Kram Eva


// Vilka bilder Eva! När kommer boken?