söndag 10 december 2017

Och det bästa för Kerstin i Dalarna ...


Finns många "bästa" för mig den här veckan.
Barnbarnet fyllde 2 år i tisdags 
Av oss fick han ett "leksaksbord" med tågbana (typ Brio), fordon, träd och hus. Allt i trä. 
Pappans kompis K slår på stort varje gång till J, denna gång med en bil - 4-hjulsdriven - och med plats för 2 
 
 
I torsdags åkte jag och mannen till Stockholm för vidare resa till Gotland på fredag f.m. Jag har varit "livrädd" att inte komma iväg p.g.a. mina gallstensproblem,  men hittills mår jag bra.
Njuter varje minut.
 
 
Idag söndag blev det en tur till Fårö.
Fortsätter njuta av livet så mycket jag kan 💚💚💚.
 
Kram Kerstin i Dalarna 
(lifelivingitnow på instagram)

2 kommentarer:

WalkaboutSweden sa...

Det där hotellet alltså...!

Evas blogg sa...

Vilket vackert hotell!