söndag 10 december 2017

Det bästa för Ulrika ....


Veckans allra bästa är flera saker:
Den nya sängramen som är hög och gör det så mycket lättare att ta sig ur sängen på morgonen när kroppen är på sitt allra sämsta humör, t.ex.

Och igår var jag ledig och kunde ta en långfika tillsammans med någon jag tycker om, mitt på dagen. Och sen köpte jag mig en klänning och en julklapp till Chrille. Lyx!
Och på kvällen sen blev det matlagning och middag med härligt sällskap. Revyklipp, musik, sång och skratt så man nästan storknade.
Idag var Chrille och jag hem till Andreas, Nathalie och lille Alfred några timmar och jag trodde nästan att hjärtat skulle spricka av glädjen.

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Var bor dom nu? I närheten?

WalkaboutSweden sa...

Känner igen det där med sängen.

Låter som en fin vecka.

Barbro D

Ulrika sa...

Elisabet - ja dom har flyttat till Örebro så nu är de bara 10-15 minuter bort. Innan bodde dom i Lindesberg, 6 mil bort.