lördag 18 november 2017

Det bästa för Babsan i Uppsala ...
(som nu testar detta med civil olydnad, precis som Barbro i Brämhult)


Det bästa i veckan kan väl säga var rekordtidigt adventspynt...
Detta p g a min axeloperation. Hinner inte ut till ön och fixa detta.
Fick bli lite julpynt med när vi ändå var på G

Kram Babsan

//Elisabet skriver: det påminner mig om när jag i Ystad lät den fina ljusslingan hänga upp en bra bit in i februari. En dag knackade det på fönstret - jag bodde ju på marknivå - och där stod en man i 30-årsåldern som visste vad han ville och han ansåg att jag omgående skulle ta ner slingan, för nu var ju julen sedan länge över. Då fick den sitta uppe en månad till ,-)

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och för en gångs skull håller jag mig lite, men bara lite ,-)

Elisabet. sa...

Ps. Stort lycka till med operationen Barbro! Blir det lång sjukskrivning? Ds.