fredag 27 januari 2017

Och nu har Turtlan ordet ....

Funderar... Nja inte flytta men gärna någon några månader på vinterhalvåret på en varmare breddgrad. Men då med något bra att göra. Inte enbart vara "ledig". Börja spela golf är inte min grej tror jag, men vem vet.


Vid Turtlans sommarstuga - paradiset säger jag - !

På sommar lockar Sverige, stugan och båten. Skulle gärna vara mer och längre perioder på stugan och kunna åka långtur med båten. Långtur med båten är ju inte så långt bort i mil. Bohuslän eller kanske till Mälaren. Det är båtlångt det.


Och utsikt från älskade båten .....

Medelhavsområdet är på tok för varmt på sommaren också. Sen så saknar jag mer riktig vinter. Det skulle vara att bo " till fjälls" en tid på vintern... vårvintern i så fall.

Vi får väl se vad det blir. Jag har ju inte pensionen runt hörnet men tiden går ju allt snabbare också.

Turtlan :-)

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Så fint du gjort! Jag blir så glad av att se bilderna. De två saker som är så kära. Bryggan och vyn där som alltid funnits. Sen båten som tillkommit på senare år.

Tänk så bea jag har det 😀

Turtlan sa...

inte bea.... bra ska det vara