onsdag 15 juni 2016

Dagens fönster ...


"Fönstret i vårt första härbärge i Saint Jean Pied du Port. När jag vände ryggen åt det började vår vandring mot Santiago di Compostela.

Första etappen var väldigt brant åt båda håll. Först uppåt. Sen över en dimmig hed. Och sen ner genom en bokskog brant som en slalombacke.
Så småningom kom vi fram till ett härbärge med vänliga människor.
Jag var så trött så man skulle kunnat tro jag hade åkt Vasaloppet.

Cecilia N."



Här kan ni se hur hon har det .., ja, inte just Cecilia kanske, men lite hur det är.
Och tack Cecilia som tog med dig fönsterhåven!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Åh, jag blev så nyfiken på vandringen. Tridde att Cecilia skrev om den nu, men så bar det ju icke. 😕

Elisabet. sa...

Pernilla: ja, det trodde jag också och blev så häpen ,-)(
Det kanske kommer senare.