onsdag 24 februari 2016

Bildbevis ....

Foto: T.Eikedahl

Före.
Oj, vilket sjå att få upp seglet och sedan hålla sig på plats.
Och ni må tro att när man väl kom upp, så kom man sig iväg ganska långt.
Förmodligen hyste jag inga större förhoppningar om att segla iväg, för ingen flytväst syns till.

Samme fotograf ....

Och så hemforslandet ....., inte på bräda.,

Om ni tycker att bilderna är konstiga, så är det diabilder som jag helt enkelt fotograferat av .., höll dem mot rullgardinen och då blev det så här skruttigt, men ..., ja, det får ni ta.

Så var det. Och titta, så smala underben jag hade! Ja, i alla fall jämfört med nu.

5 kommentarer:

Anonym sa...


Helt o hållet en snygg tjej!


Friherrinnan

Anonym sa...

Så ung men lika vacker nu som då. / Agnetha

Babsan sa...

Så modig och så fin

Elisabet. sa...

Friherrinnan: ,-)

Babsan: ja, trettiofyra år bakåt gör skillnad ,-) Och inte modig alls.

Agnetha: jag tänkte först att det var du och Jonny som var där nere när jag kämpade, men det kanske var grannen Bosse? Kram på dig!

Evas blogg sa...

Jisses vilken snygging!!