måndag 25 januari 2016

En massa måndagsfönster och en gräsand ...

Foto: Anders E

Här vi ligger vi nu  t v å   däckade ..., det är rena rundgången.
Hög feber, huvudvärk och en djävulsk hosta.
Nog tog det mig en timme innan jag till slut sms:ade chefen på jobbet .., sån ångest hade jag.

Och så ser jag på Instagram att min före detta mans fru, Karin, nu är liggande i precis samma sak.
Alltså har vi gått varvet runt!

Men glad blir man då när sonen ringer (jag ligger på soffan och sover .,. är så långt borta som hade jag varit i yttre rymden när jag hör signalen ...) och säger att han idag har tagit en fönsterbild till sin mamma. Till mig!

Å, den pojken ...!!
För att inte tala om bilden.
Visst är den fin!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var en riktigt fin bild.

Krya på Er

Kram Friherrinnan

mellansystern sa...

Åå så fin bild och krya på dig kusinen..............

Bloggblad sa...

Stackare! Ni hann väl inte vara friska så länge? Krya på er nu!

Ruta Ett sa...

Finemangsig bild och jag som är född i Malmö sitter och filurar på vad det är för hus! Krya på er det värsta ni kan nu!

Ruta Ett sa...

Kan det vara gamla polishuset på Davidshallstorg?

Turtlan sa...

Den är ju helt underbar! Hälsa Anders det! Den seglar upp på topp tre listan nu!

Evas blogg sa...

Jättefin bild! Och krya på er till dig och pv!

Bert Bodin sa...

Men jisses! Det är nå't skumt med virusen i år. De ger sig inte.

Jag har i alla fall haft förmånen att mina virus har låtit mig vara feberfri i tre av de 3½ månader det varit inneboende.

Egentligen vore det kanske bättre att få en riktig feberchock som tar död på inkräktarna. Bastu kanske.... Hm!

Eva i Tyresö sa...

Sådan mamma sådan son!
Vilken urfin bild!
Kram sjuklingar och tänk PV som ha elever som väntar.
Jag förstår hans ev. ångest. Det är så marigt för eleverna gör inte mycket om de får en vikarie.(ev. ingen alls)
Elisabet har värst ångest......oj ....
Nu är ni sjuka och det är inget att göra åt.
Bara krypa ner o slumra....
Medkänsla finnes....
Kram från Eva o Ulf