torsdag 3 december 2015

Och det bästa för Anne i Mantorp ...

Hej!

Här får du ett färskare det bästa i veckan.

I lilla Mantorp hade det ordnats en väldans fin liten julmarknad i lördags som jag bevistade. Det var många små stånd med varierande utbud och det var aktiviteter hos min frissa med ansiktsmålning och hårfärgning för barnen och i olika frikyrkor serverades fika med hembakt (himmelskt gott). 
Och stora loppisen i ett av magasinen vid järnvägen höll öppet hela dagen. Det var fler aktiviteter, men det här var vad jag gjorde och jag hade en mysig eftermiddag och var lycklig över att ta mig runt med mitt onda ben.

Om lotteriföreståndeskan glömmer .., då får man ett sånt fint kort, målat av Eva på Frösön.

Och Elisabet du är nu förlåten med råge för missen i förra lotteriet för jag fick ett helt underbart kuvert med hälsningar från dig, pv och friherrinnan. Så glad jag blev, men nu vill jag skvalpa runt i byttan med dom andra vännerna och det gör inget om pv ser till att jag vinner pippifåglarna.

Tusen tack och kram på er hela bunten i Gula huset.

Anne i Mantorp

Inga kommentarer: