torsdag 24 september 2015

Och vinnare blev ....



Här är alla som var med ....

Ny i byttan är Jeanette (välkommen!) som hade mycket att glädjas över: en fantastisk viktminskning och så har hon hamnat i det så kallade löparträsket - alldeles euforisk tycks hon över detta att springa -!


Eva i Tyresö var glad över lill-Karin, barnbarnet ..

Eva på Frösön har varit och kändisminglat i Hufvudstaden (sett och lyssnat till musikalen Cabaret).





Bloggbad och kören fick ta emot härliga ovationer efter konserten i Italien - glädje,glädje -!

Friherrinnan hade också glädje av en konsert. Inte i Italien, men väl i Steninge kyrkby.

Gunnar i Jämtland, han hade en hel svärm av förväntansglädje!
Och nu är det bara 84 dagar kvar till "Det Stora Äventyret", kolla den här ormtjusarelänken, den tvättmaskinen kommer jag också att behöva använda :-)

Turtlan hade äntligen och helt oförhappandes hittat sitt älskade halsband som varit försvunnit!

Ann i Göteborg har också musik på glädjeagendan - jodå - hon har bytt kör och tycker att det känns sååå bra!

Grattis till vinnarna!
Så roligt att ni vill vara med!
Förstapriset är boken Gränslös ..., tröstpriset ett vackert bokmärke från Anne i Mantorp!

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Grattis till vinnarna! Roligt som vanligt att se dragningen.
Nu ska jag krypa ner i den fräscha hotellsängen, synd att vi ska lämna hotellet redan kl 8 i morgon bitti... Den här lyxen kan jag lätt vänja mig vid.

Anonym sa...

Tack fäe vinsten. Jag o Schejken har dragit oss in till vår lilla lya.Kommer på att det varit dragning på med mobilen ( här funkar det) och aå vann jag haha.sov nu gott alla Det bästa vänner.Klockan är nu 24.10 .tack än en gång.

Kram Friherrinnan