fredag 4 september 2015

Det bästa för Anne i Mantorp ...

Hej!

Egentligen var mitt näst bästa alla goda sommarkantareller jag plockat och ätit under sommaren, men så fick jag följa med till Gotland den senaste vackra helgen och det blev det absolut allra bästa den här sommaren.

Solen strålade och det var nästintill vindstilla alla tre dagarna. Min sonhustru och barnbarnen skulle på bröllop och sonen min kunde inte komma med så det fanns plats över för mig. Vi bodde i egen stuga och hade utsikt över havet och solnedgången.

Bara det kunde ju vara värt hela resan, men så hann vi ju med att bada i havet två av dagarna och den tredje dagen hittade vi till ett gammalt kalkstensbrott att bada i. Underbart och ljuvligt var det. Tror inte jag varit så solbrun som jag blivit vid alla badtillfällen i sommar och det är ju ett plus att se lite friskusaktig ut.

Ja den här sommaren går till historien (min alltså) som den bästa på många år.

Och så ber jag att få gratulera PV så här på efterkälken. Hurra hurra hurra!

Kram till er alla/Anne i Mantorp

Inga kommentarer: