söndag 23 augusti 2015

Dagens fönster ...

... får bli gårdagens.

Pv som fick hjärtflimmer redan på fredagkväll, men då hade han ätit och insåg att någon elkonvertering ändå inte skulle bli av och kanske skulle det gå över av sig själv?

Natten mot lördag, vid fyra, fem .., vaknade jag och ni vet, det där när man hör att den andre är vaken, trots att människan ser ut att sova .., så var det. Och han sa att "jag tror nog att du får köra in mig till akuten, det har inte gått över".

Så det gjorde jag.

Och jag lämnade honom utanför entrén och några timmar senare ringde han och meddelade att allt hade gått bra - och ovanligt snabbt -, ja, jag kunde hämta honom vid ettiden.

Nu får han äntligen remiss till sin hjärtläkare och så får vi se vad dom hittar på.

1 kommentar:

Steel City Anna sa...

Himla otackt. Han verkar ta det med ro, man kan ju fa angest for mindre! Hoppas de gar till botten med vad det ar som ar fel och kanske kan behandla battre.