onsdag 18 december 2013

Det bästa för Ulrika ...
- men då hade vi redan haft dragning -.

Vet inte om jag är för sent ute, men här kommer min glädje hur som helst. :-)
Snurrig som jag är vet jag inte om du kanske redan fått något av detta förra gången, men oh well. :-)


* Jag har lussat! På jobbet! Inför en massa folk! Haha :)
Mitt jobb är en helt galen (men på ett bra sätt!) arbetsplats och man får verkligen vara beredd på att hugga i med precis vad som helst. I fredags innebar det att vara med i luciatåget på vår julmarknad. Jag som inte kan sjunga en vettig ton, haha! Men, det gick bra och det var jättekul!


* Julmarknaden var rolig på många sätt, men allra roligast var att min vän Amanda och hennes sambo kom dit, ända från Uppsala! Jag hade fullt upp men en snabbfika och lite prat och kramar hann vi få tillsammans. Och jag fick en strut med hemlagat julgodis, mums!


* Och så har min älskade "Stiggen" (The Stig) flyttat hit till Hällabrottet även han. Lycka!
Vi är nu 3 katter, en sticktant och en tonåring som flyttat in hos Henke. En oerhört snäll, generös och tålmodig man! :-) :-)

//Elisabet säger: och när jag skriver att men åååå, vi har just haft dragning! kommer följande svar:

Åh det gör inget. :-)
Du kan lägga in det nu, utanför dragningen, om du vill. Det är bara så roligt hela den här idén med att dela med sig av sin glädje, det är det som är grejen. :-)

Inga kommentarer: