lördag 26 maj 2012

I torsdags ...

.. hade jag glömt min behå hemma (den hängde på kroken under hatthyllan!) och Svensk Behåleverans vägrade att leverera då firman inte fått "utlovad ersättning" för den tidigare leveransen, alltså fick jag gå hela eftermiddagen och kvällen med behagen fritt dinglande.

Å, det var helt  u n d e r b a r t, men kanske inte så elegant?

Idag utlovas i alla fall bättring.
Om en en kvart susar jag iväg till jobbet och nu ska allt vara på plats.

Behag och bysthållare.

Ajöken, sa fröken!

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Mina behag skulle då inte få plats i en sån liten söt behå...

Så fort jag kommer hem, åker den av. Fast den kommer aldrig att få vara med på bild. Så stora bilder finns inte...

Eva i Tyresö sa...

Vilken fin liten människa du är.
På sommaren är jag ofta utan BH då syns det knappt att jag har stor byst för den dinglar.....ner.
Jag äger en ganska liten BH som gör att behagen ser stora ut.....inte så kul tycker jag....
Slapp BH är bäst.

Elisabet. sa...

Bloggblad: nej, den är söt .., eller var, för jag har en annan nu, en urskruttig en från Ica Maxi!

Eva i Tyresö, men snart i Halland: skönast är ändå att vara utan! Min åker av sekund 1 som jag kommer innanför dörren. Ibland t.om. utanför ,-)

Lisette sa...

Du är jätteskön Elisabeth och man blirså glad av dina inlägg! Men när jag nu läser det här inlägget bara MÅÅÅSTE jag göra ett inlägg själv. Egentligen skulle jag berätta vad jag kom att tänka på här men min kommentar blir i så fall för lång. Välkommen till mig. Trevlig Mors dag också!

Jessica sa...

Haha, du är för härlig som har bh'n hängandes på kroken i hallen! :)